כל בית עסק חדש מתמודד עם הקשיים של השנים הראשונות, שבמהלכן יש לבסס מסד לקוחות קבועים ולהשיג גם צמיחה מתמשכת בקהל הלקוחות הפוטנציאלי. באופן כללי, תהליך השיווק והמיתוג פועל למעשה בעיקר בקרב הקהל הפוטנציאלי. זאת מתוך הבנת המורכבות של תהליך זה, שבסופו של דבר מאפשר לחברה להפוך למובילה בתחומה, ולעיתים אפילו להתהוות את התחום שבו היא פועלת. לפניכם מספר דרכים להתחיל לקדם את העסק בצורה שתגרום לו להפוך למשגשג תוך זמן קצר יחסית.
בניית אתר אינטרנט איכותי ויעיל
עד כמה שמדובר בצעד מובן מאליו, לא כולם מבינים עד כמה חשוב להשקיע בייצוג הווירטואלי של בית העסק. האתר נדרש לא רק כדי לספק מידע על הספק, אלא גם על התחום עצמו. זה יוצר תחושת חשיבות של הספק וגם מעניק למבקרים ערך מוסף מול מנועי החיפוש שיסייע לכם גם להגיע למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש.
גיבוש שירותים חדשים או חבילות מיוחדות
השוק התחרותי דורש פתרונות יצירתיים – באמצעות שינוי גישה במתן השירותים הנפוצים, תוכלו לבלוט בין שאר ספקי השירותים הדומים וליצור קהל לקוחות נאמן. לדוגמא, אם אתם פועלים בתחום הפקת אירועים, יצירת שירות הפקה במחיר קבוע מראש הכולל גם ספקים נוספים עשוי לקסום לאנשים רבים, שתמיד מעדיפים לדעת כמה יעלה כל התהליך.
היו מובילי דעה באמצעות עריכת כנס
אנשים תמיד שואפים לרכוש את שירותיהם של יודעי דבר ומומחים בתחום. כך, עריכת כנס עשויה ליצור את התחושה החיובית הנדרשת ולאפשר לכם להציג את השירותים שלכם בצורה נרחבת, לצד מיתוג בתור גורם מוביל וידוע בשוק. לדוגמא, עריכת כנס בנושא מכשור רפואי חדשני תאפשר לחברת ייבוא מכשור זה לבסס את עצמה בתור ספק מומחה ומוביל. קראו עוד על עריכת כנסים כאן.
תכנים, תכנים ועוד פעם תכנים
נושא התכנים הוצג בקצרה בתחום האינטרנט, אך בפועל מדובר בנדבך חשוב מאוד של הפעילות של כל בית עסק, והתכנים יכולים להיות מוצגים בכל סוג של מדיום: באינטרנט זה עשוי להיות טקסט, ווידיאו או אפילו פודקסטים שצוברים כיום פופולריות רבה. ניתן גם להפיק ספרים בנושא, חוברות המחולקות בכנסים ועוד. תכנים מאפשרים גם להעלות את המודעות של הציבור לשירות שלכם, וגם לאפשר לכם לזכות בליבם של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
פרסום – המניע של המיתוג
כל הפעולות שמתוארות לעיל לא יניבו כל פרי אם הציבור הרחב לא יהיה מודע לקיומן. לכן חשוב מאוד לבנות מערך פרסום מסיבי לכל הליך שאתם עושים, משום שזה מה שנדרש על מנת להשיג את המטרה האולטימטיבית – מיתוג ומודעות בקרב הקהל שלכם. גם עריכת כנס לא תניב כל פרי אם אנשים לא יהיו מודעים לקיומו ולא יגיעו אליו, לא יצפו בסרטונים ממנו, לא יקראו סיכומים וכתבות וכיוצא באלה. בסופו של דבר, כל פעולה שאתם עושים צריכה להיות מופצת ברבים על מנת לעורר הדים.